"tyyyp 5 veckor kvar :O"

det är jö typ 5 veckor kvar tills vi börjar skolan igen, hahha, inte nice asså !!! men jag vet inte xd försöker langa över bilder till datan men det går inte, för jag har typ alla mina bilder på min gamel gamla mobil, och sen några på den gamla och sen på en till och den som jag ahr nu har SUGIG kamera så det är ingen ide, jag vet jag och mobiler går inte ihop ! jag försöker hitta lite niciga xd bilder på mig med ljusare hår och lugg, men det går jöh faaan inte, jag är en fuul människa x'd men jag saknar min sne bena som fan, nu ska jag typ fixa lite i mitt rum men ja annars äre väl inget spc, jo jag åker till felic landställe om 2 dagar, vet inte hur länge jag stannar, inte FÖR länge hoppas jag xd aja, lägger ut lite GAMLA bilder på mig för jag sakanr mitt hår sååå mycket !!
puss / linnish !

OCH EN TOTAL FAVORIT, FÖR ATT.. MITT HÅR OCH ATT JAG ÄR I MADDE'S GAMLA HUS :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0