linn veronika winehouse !

jag kan blivit komplett tokig ! jag har ALLTID gillar amy winehouse, men aldrig liksom jätte mycket, men nu är jag fan besatt :D! jag ÄLSKAR henne !!<3 så alla kan jö gissa vad jag gör ;) jag dricker kaffe och lyssnar på amy winehouse, och funderar på att byta efternamn till winehouse x'd nja, kanske inte äh så fint.. linn veronika winehouse, eller kanske ! xd har jö fortfarande ingen plattång.. och jag "tvätta" håret igår så jag har typ HYPER krull/lock/trasslingt xd så här är det liksom.. felicia fick LÖSS av hennes granne.. och sen var hon på mitt landställe och då fick JAG typ löss.. mamma kollade mig liksom för typ tre dagar sen och då hade jag det inte och så kollade hon igår och då hittade hon TVÅ små rackare !xd så jag behövde ringa jacob och säga att han kanske har det, men det hade han inte.. tack för mina vackra sugmärken på min underbara nacke förresten -.-' men i alla fall.. ja då behövde jag köra någon CPbehandling och då fick jag inte sova hos felic så hon var tvungen att sova hos mig. men ja.. hahha nu ska jag lyssna klart på amy winehouse xd <3 (a)
BTW; jacob åker till smålan/skåne hahha kommer inte ihåg vart han ska x'd på sändag, och han kommer typ hem nästa söndag ja men då är jö jag på felic landställe och sen när jag kommerhem där ifrån ja då är han på öland (tror det är där han kommer hålla hur xd) kommer sakna dig baby. och så ska elin till thailand/turkiet (kommer inte ihåg vart hon ska heller x'd) ko´mmer saknar dig skit mycket också gumman.. och sen ska felic til bullgarien XD! och sen om typ 1 ½ vecka kommer camilla hem från husvagns semestern XD vilket ståhej jaja <3

PUSS PUSS / linn veronika winehouse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0